Hotel Manager - Hotel Not Hotel

contact met mij op 14.93 EUR

In Amsterdam opende in 2014 Hotel Not Hotel haar deuren. Het was direct een opvallende verschijning op de hotelmarkt door het eigenzinnige concept en de samenwerking met verschillende kunstenaars en designers. Zoals de naam al doet vermoeden gaat het bij Hotel Not Hotel om meer dan een overnachting; het gaat om een unieke ervaring en beleving. Het is een relatief klein boutique hotel met 25 hotelkamers. De basis van Hotel Not Hotel is de gemeenschappelijke ruimte of lobby; welke wordt ervaren als een grote huiskamer. Alles, van de entree tot aan de hotelkamers, is hieraan verbonden. Er bestaan namelijk geen hotelgangen in het hotel!

Functiebeschrijving
Omschrijving vacature Hotel Manager:Hotel Not Hotel was al vanaf het begin een bijzondere verschijning op de hotelmarkt, vanwege het eigenzinnige concept en de samenwerking met verschillende kunstenaars en designers. Zoals de naam al doet vermoeden is Hotel Not Hotel meer dan enkel een overnachting. Bij HNH willen wij onze gasten een unieke ervaring en beleving meegeven. Het hotel bestaat uit een grote ruimte waarbij alle 31 kamers op een gemeenschappelijke lobby uitkomen. Geen anonieme hotelgangen dus!

Als hotel manager ben je een overtuigende en inspirerende leider. Je bent eindverantwoordelijk voor de gehele bedrijfsvoering binnen het hotel. Daarnaast ben je het gezicht van het hotel en draag je zorg voor je team. Je bent een gastvrije manager met een ‘hands-on-mentaliteit', gevoel voor humor, persoonlijke service en een oog voor detail. Je streeft ernaar de beste recensies te krijgen op de verschillende boekingskanalen. Je staat midden in de operatie, je werkt mee, begeleidt, coacht en motiveert. In deze functie ben jij verantwoordelijk voor de werving en selectie van de medewerkers. Door het formaat van het hotel werk je veel op de vloer en sta je in direct contact met de gasten.

WERKZAAMHEDEN:


Leidinggeven, begeleiden en het instrueren van medewerkers
Het coördineren en stroomlijnen van alle operationele zaken
Het aannemen en trainen van nieuwe medewerkers
Eerste aanspreekpunt voor gasten en medewerkers
Het oplossen van problemen en afhandelen van feedback van gasten
Het optimaliseren van de commerciële, operationele en financiële performance van het hotel
Zorgen voor effectiviteit van de organisatie en ook voor optimalisatie en verandering waar nodig
De ontwikkeling en implementatie van de organisatorische strategieën, regelgeving en werkprocessen
Contact onderhouden met leveranciers en externe partijen



Functie-eisen

Functie eisen Hotel Manager:VEREISTEN:


Je hebt meerdere jaren aan relevante ervaring in de hotellerie.
Je hebt een HBO werk- en denkniveau.
Je bent flexibel – je werkt bij ons ook regelmatig in de weekenden en bent ook weleens 's avonds on duty.
Je bent een ster in communiceren en weet met iedereen op te schieten.
Je hebt een oog voor detail en vind kwaliteit erg belangrijk.
Je bent geduldig en kan goed omgaan met stagiaires.
Je hebt een fenomenaal geheugen, bent pro-actief en wilt graag groeien.
Je bent altijd vrolijk, vriendelijk, benaderbaar en representatief.
JOUW VERWACHTINGEN


Wij bieden een leidinggevende functie bij een uniek en bijzonder hotelconcept, waar je alle ins- en outs van de hotellerie zal meekrijgen.
Dit is een uitdagende en vooral afwisselende functie! We beloven dat de dagen voorbij vliegen!
Je werkt in een creatieve omgeving met een lekker jong en bovenal gezellig team.
Wij bieden een 38-urige werkweek.
Wij bieden natuurlijk een bijpassend salaris!
Wij bieden personeelskortingen in ons hotel en in onze bar &.

Locatie: Noord-Holland - Amsterdam

Toegevoegd op 13 dagen geleden en vervalt op 13 May
Advertentie id: 1044834
    [ ]     882 bezoeken