(Jr.) Loyalty Program Manager - BWH Hotel Group

contact met mij op 17.73 EUR

De BWH Hotel Group is een toonaangevende, internationale hotelgroep en bestaat uit de drie hotelbedrijven; WorldHotels™ Collection, Best Western® Hotels & Resorts en SureStay Hotel Group®. De BWH Hotel Group fungeert als overkoepelende moederorganisatie en biedt reizigers een volledige reeks aan hotelmerken - van economy tot luxe - waarbij elk hotel haar eigen unieke identiteit behoudt en uitdraagt. Dit zowel met hard brands als soft brands. De BWH Hotel Group heeft ruim 4.700 aangesloten hotels in meer dan 100 landen en regio's wereldwijd.

Functiebeschrijving
Ben jij die marketeer die staat te popelen om je creativiteit en kennis te gebruiken om ons prijswinnende loyaliteitsprogramma verder te laten groeien? Kun jij positieve en effectieve manieren vinden om gasten aan ons te binden? Heb je zin om verder te leren en je vaardigheden te ontwikkelen in een wereldwijde hospitality organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou en komen wij graag met je in gesprek!

De BWH Hotel Group is een toonaangevende, internationale hotelgroep en bestaat uit de drie hotelbedrijven; WorldHotels™ Collection, Best Western® Hotels & Resorts en SureStay Hotel Group®. De BWH Hotel Group fungeert als overkoepelende moederorganisatie en biedt reizigers een volledige reeks aan hotelmerken - van economy tot luxe - waarbij elk hotel haar eigen unieke identiteit behoudt en uitdraagt. Dit zowel met hard brands als soft brands. De BWH Hotel Group heeft ruim 4.700 aangesloten hotels in meer dan 100 landen en regio's wereldwijd. Voor ons kantoor in de regio Amsterdam zijn wij op zoek naar een

(JUNIOR) LOYALTY PROGRAM MANAGER (full time)

De focus van deze functie is het beheren van het Rewards programma; het laten groeien van de database en de inkomsten die via het loyaliteitsprogramma aan hotels worden geleverd.

Al meer dan 30 jaar zorgen onze bekroonde loyaliteitsprogramma's Best Western Rewards en WorldHotels Rewards ervoor dat gasten terugkeren naar onze hotels. De loyaliteitsprogramma's zorgen voor een hogere ADR en bieden kosteneffectieve marketingmogelijkheden die met succes toegevoegde business opleveren voor elk hotel. Het Rewards programma wordt voortdurend erkend binnen de hospitality industrie als een top loyaliteitsprogramma. Het programma is onder andere bekroond met meerdere HSMAI Adrian Awards, Travel Weekly Magellan Awards en is door lezers van US News and World Report uitgeroepen tot een van de top loyaliteitsprogramma voor zes opeenvolgende jaren. Best Western Rewards en WorldHotels Rewards zijn een van de snelst groeiende loyaliteitsprogramma's in de branche met meer dan 43 miljoen leden wereldwijd.

INTRODUCTIE
Ben je data-savvy en vastbesloten om de beste gebruikerservaring te leveren? Wil je het meest aantrekkelijke en effectieve loyaliteitsprogramma in de hotelbranche ontwikkelen en uitvoeren? Heb je een vlotte pen en kun je creatieve teksten schrijven? Ben je leergierig en ontwikkel je je graag?
Om continue groei te garanderen, zijn we ons team aan het uitbreiden en zijn wij op zoek naar jou!

Als onze (Junior) Loyalty Program Manager help je het loyaliteitsprogramma te laten groeien binnen meerdere markten, waarbij gastenbetrokkenheid, hotelbetrokkenheid, revenue contribution en actieve gebruikers van het programma je belangrijkste KPI's zijn. Als onze loyalty specialist rekenen we op jou om bij te dragen aan omzet- en productoptimalisatie, gebaseerd op marketing best practices en gastgegevens. Je bent in staat om deze inzichten te gebruiken om je inzicht in onze gasten en leden te ontwikkelen en nieuwe initiatieven voor het programma voor te stellen.

Samenwerken is een belangrijk onderdeel van deze functie. Als onderdeel van ons team in de regio Amsterdam (Hoofddorp), werk je nauw samen met onze hotels, marketing collega's en revenue specialisten. Je werkt daarnaast samen met marketing collega's over de hele wereld om campagnes te lanceren die gasten aantrekken in al onze markten.

In deze gevarieerde rol krijg je tevens de kans om:


Nieuwe incentives en marketingcampagnes te ontwerpen die onze belangrijke loyale gasten en hotelpersoneel belonen
Relevante en creatieve content te creëren voor social media en direct marketing
Nauw samen te werken met ons CRM agency om de best mogelijke campagnes en communicatie te ontwikkelen
Rapportages te maken en KPI's te monitoren om ervoor te zorgen dat alle (nieuwe) initiatieven in lijn zijn met onze KPI's
Voor informatie over BWH Hotel Group bezoek je www.bwhhotelgroup.com.


Functie-eisen

DIT IS WAT ONZE IDEALE LOYALTY SPECIALIST IN ZICH HEEFT


MBO / HBO - bij voorkeur in Business Management, Hotel Management of vergelijkbaar
Een stage of werkervaring binnen Loyalty Marketing of Product Management is een voordeel
Een creatieve geest en vlotte pen
Analytische vaardigheden, comfortabel met het uitvoeren van gast- en campagneanalyses
Een gast/klantgerichte mentaliteit en een sterk begrip van consumentenpsychologie
Natuurlijk probleemoplossend vermogen. Je bent in staat om obstakels te identificeren en oplossingen te vinden
Sterke vaardigheden op het gebied van stakeholder management en communicatie
Perfecte Nederlandse en Engelse taalvaardigheden (geschreven en gesproken). Franse en/of Duitse taalvaardigheden zijn een voordeel.

DIT IS WAT WIJ JOU KUNNEN BIEDEN


Competitief salaris
Afwisselende en impactvolle rol bij BWH Hotel Group die je de basis geeft om je carrière in marketing en de hospitality industrie te laten groeien
De kans om een toonaangevend wereldwijd loyaliteitsprogramma in de hospitality industrie verder te ontwikkelen
De kans om te werken in ons HQ in de regio Amsterdam
Een geweldig teamWebsitebanners.recruitmenttechnologies.com/adnetwork/servlet/advertbeans.trackingservlet?seid=85231400&t=101&cid=hopr-nl&vid

Locatie: Noord-Holland - Hoofddorp

Toegevoegd op 19 dagen geleden en vervalt op 30 April
Advertentie id: 1240980
    [ ]     115 bezoeken