Projectleider

contact met mij op 16.74 EUR


Je komt te werken in de omgeving van Rotterdam bij een internationale organisatie die gespecialiseerd is op het gebied van productie, reparatie, onderhoud en in-/verkoop van onder andere port handling equipment, intern transportmaterieel & onderdelen van offshore installaties


Functiebeschrijving

In deze functie ben jij het aanspreekpunt naar de opdrachtgever(s) en zorg je ervoor dat het team beschikt over alle benodigde materialen, grondstoffen en/of onderdelen conform technische specificaties. Uiteraard verzorg je hiervoor ook de administratie.

Als Projectleider heb je de verantwoordelijkheid op de begeleiding van projecten, van aanvraag tot en met nazorg.
Je schakelt tussen werkvloer en directie en overlegt met interne afdelingen en externe partijen zoals klanten en leveranciers.

Dit betreft dus een functie met veel sociale contacten en verantwoordelijkheden.




Functie-eisen

Je legt verantwoording af aan de Sales Director.
Daarnaast heb je geregeld overleg met leidinggevende en andere afdelingen zoals engineering en inkoop.
Uiteraard overleg je ook met opdrachtgevers, leveranciers en/of andere (overheids)instanties.
Verder heb je dagelijks contact met de voormannen. assistent werkplaats chef en monteurs.

WERKTIJDEN?
Maandag tot vrijdag van 08:00 -17:00 uur.

WIE BEN JIJ?


Heb je HBO werk/denk niveau?
Heb je minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie?
Ben je opgeleid richting mechanische techniek of heb je een werktuigbouwkundige (vak)opleiding?
Heb je materiaal- en productkennis van metaal en constructies?
Heb je uitstekende kennis van Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift?
Heb je ervaring met het lezen en interpreteren van werktekeningen, schetsen en detailtekeningen?




TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN:

ALGEMEEN
In behandeling nemen van aanvragen van opdrachtgevers.
Ondersteuning bij het opstellen van offertes en tenders.
Opstellen van complexe, internationale contracten.
Contact onderhouden met externe partijen.


PROJECT MANAGEMENT
Inzicht verwerven in technische specificaties van de te leveren objecten.
Maken van kostprijscalculaties.
Toezicht op de planning en projecten en ingrijpen wanneer nodig.
Adequaat informeren van de opdrachtgevers en directie.
Begeleiden van kwaliteitsaudits.
INKOOP
Aanvragen van offertes bij leveranciers en onderaannemers en deze beoordelen op kwaliteit, prijs, levertijd en leveringsvoorwaarden.
Voorbereiding werkzaamheden t.b.v. de inkopen.
Voorbereiden claims bij leveranciers.
Onderhouden van contacten met leveranciers over tijdige levering, reclamaties, afwijkingen en facturatie.


EN VERDER...
Vertegenwoordigt de organisatie op een correcte en positieve manier (m.b.t. uitstraling, instelling, gebruik van en zorg over bedrijfsmiddelen).
Naleving van het personeelshandboek en alle overige protocollen, werkinstructies en richtlijnen.
Alles doen wat nodig is om een succesvolle bijdrage te leveren aan de organisatie.

SLEUTELVAARDIGHEDEN
Accuraat/ Alert/ Zelfstandig/ Zelfsturend/ Plannen en organiseren/ Stressbestendigheid/ Oplossingsgericht/ Helicopterview/ Proactief/ Teamspeler/ Betrokken/ Commercieel/ Prioriteiten stellen/ Kostenbewust/ Daadkrachtig/ Administratief overleg/ Bekend met Tender is een pre.


Arbeidsvoorwaarden

WAT BIEDEN WE JOU?
Salaris conform cao tussen € 3750 tot 4250 bruto per.

Locatie: Zuid-Holland - Rotterdam

Toegevoegd op 11 dagen geleden en vervalt op 6 May
Advertentie id: 1171973
    [ ]     64 bezoeken