Wat krijg je van ons?alle perks die horen bij populairste ict-werkgever van 2023 (aldus Computable);een jaarcontract met de intentie om dit na een jaar te verlengen voor onbepaalde tijd;de kans om aan de gaafste en uitdagendste projecten bij de grootste klanten te werken;een organisatie waar je jezelf kunt en wilt zijn;een goede werk-privé balans (overwerken doen we liever niet, de 26 vakantiedagen zijn er om gebruikt te worden);onbeperkte opleidings- (zowel intern als extern) en doorgroeimogelijkheden;een pensioenregeling en reiskostenvergoeding;de mogelijkheid om hybride te werkenWat neem je mee?minstens twee jaar ervaring als IT servicedesk medewerker;in het bezit van een ITIL V4 Foundation certificaat en minimaal een Microsoft Fundamentals certificering, of de wil om deze te behalen;een ambitie om snel door te groeien;goede communicatieve vaardigheden en analytisch vermogenminimaal een hbo-achtergrond;ervaring met incident management systemen (TOPdesk is een hele dikke pre!);een goede beheersing van de Nederlandse taal (mondeling en schriftelijk);flinke affiniteit met techniekWat maakt jou een OGD’er?Je bent slim en leergierigJe hebt interesse in en affiniteit met techniekJe vindt het gezellig om na werk een drankje te doen aan onze barJe werkt graag samen met enthousiaste, slimme en (soms) eigenwijze collega’sLuister mee met OGDSollicitatieprocedureJe sollicitatieWe bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen een week weet je of we je uitnodigen voor een gesprekDe kennismakingWe leren elkaar beter kennen en ontdekken of we goed bij elkaar passenHet inhoudelijke gesprekBij het vervolggesprek gaan we iets dieper de inhoud in. We schatten je kennisniveau in en daarnaast krijg jij opnieuw de kans kritische vragen te stellenDe aanbiedingMeestal zijn twee gesprekken voldoende om een duidelijk beeld van elkaar te krijgen. Als we elkaar nog steeds (minimaal) net zo leuk vinden als op het eerste gezicht, dan verwelkomen we jou als gloednieuwe OGD’er!Websiteklik hier voor meer.