Manager Customer Service

contact met mij op 23.29 EUR

Voor onze opdrachtgever FENZI AGT (onderdeel van de FENZI GROUP, wereldwijd marktleider in chemicaliën voor de glasverwerkingsindustrie) zijn wij op zoek naar een ervaren Manager Customer Service. Heb jij ervaring in Customer Management service, ben je een veelzijdige people-manager, met een sterke drive om onze klanttevredenheid verder uit te bouwen tot een A+ score? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bedrijfsomschrijving

FENZI AGT is één van de wereldwijde marktleiders op het gebied van hoogtechnologische halffabricaten en eindproducten voor de automotive glasindustrie en voor de keramiekindustrie. Onze producten worden over de hele wereld verkocht en vinden hun weg naar de auto- en glasindustrie. Ze voldoen aan verregaande certificeringen en zijn continue in ontwikkeling om te blijven voldoen aan de steeds hogere sustainability doelstellingen en aan de steeds ontwikkelde eisen vanuit de markt. Binnen FENZI AGT werken wij veilig, resultaatgericht en in een informele sfeer. Daarnaast werken we er actief aan om onze medewerkers steeds nieuwe, bij hun ontwikkeling passende, uitdagingen te bieden.

Het hoofdkantoor van FENZI AGT is gevestigd in Maastricht en productielocaties bevinden zich in Nederland, Verenigde Staten en op diverse locaties in Azië. In Maastricht werken +/- 200 medewerkers. Sinds februari 2022 maakt FENZI AGT onderdeel uit van de FENZI GROUP, behorende tot de wereldtop in de glasindustrie.

Voor het huidige team in Maastricht, bestaande uit 4 medewerkers, zijn wij op zoek naar een Manager Customer Service.

Functieomschrijving

Als Manager Customer Service geef je leiding aan het Customer Service team bij het onderhouden en verder ontwikkelen van een hechte en stabiele relatie met onze klanten, door middel van proactieve en hoogwaardige service, betrouwbaarheid, transparantie en tijdigheid om een +A score klantervaring te bereiken. Je moet hierbij denken aan:

Aansturen en coachen van de medewerkers van het Customer Service teamOp dagelijkse basis toezien op juiste en tijdige, effectieve en kosten efficiënte afhandeling van bestellingen en verzoeken dat processen worden uitgevoerdBeheren van Customer Service processen, waaronder: proactieve benadering van klanten, invoeren van verkooporders, debiteurenbeheer, klachtenafhandeling, verkoopprognoses, master data management en administratie.Relatiebeheer met betrekking tot onze klanten, fungeren als eerste aanspreekpunt voor onze klanten op operationeel en tactisch niveau in elke fase van het leveringsproces van goederen en dienstenAfstemmen van Sales team om over en weer up-to-date te blijven met betrekking tot klantcommunicatie en openstaande verzoeken en actiesOwn the 'Know Your Customer'processImplementeren en continue verbeteren van Customer Service strategie. Identificeren van kansen voor verbeteringRapporteren van KPI's met focus op de algehele verkoop order On-Time-in-Full-prestaties en de afdelingsprocessen.

Functie-eisen

Jouw profiel:

Afgeronde HBO opleiding Commercieel/MarketingBij voorkeur enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functiePro-actief, hands-on, secuur, gestructureerd en resultaatgerichtGoede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels
Wij zoeken een veelzijdige people manager, die kan schakelen tussen managementstijlen: instrueren, delegeren, vertrouwend, uitdagend. Maar ook doortastend, monitoring en een leider: het team leiden naar kwalitatief hoogstaande resultaten en optimale output.

Arbeidsvoorwaarden

FENZI AGT biedt jou:

Goede arbeidsvoorwaarden26 verlofdagenWinstdelingsregelingOpleidingsmogelijkhedenGoede pensioenregelingFulltime dienstverbandInspirerende werkomgeving waar jouw ervaring en expertise wordt gewaardeerdOnderdeel van een groeiende internationale organisatie

Sollicitatieprocedure

Indien u vragen heeft of de vacature wilt bespreken, neemt u dan contact op met André Borsboom of Erwin Amesz op +31 (0)46 460 00 00 of stuur een e-mail naar recruiter@approba.comWebsiteeasyapply.jobs/r

Locatie: Limburg - Maastricht

Toegevoegd op 18 dagen geleden en vervalt op 12 November
Advertentie id: 1630120
    [ ]     47 bezoeken