Direct injector flush reiniging nieuwste Methode reinigen

145 EUR

Nieuw en uniek in Nederland, de injectoren van uw diesel, of het gehele inlaattraject van uw direct ingespoten benzine motor laten reinigen zonder demontage.

Vervuilde injectoren zorgen niet alleen voor een slechtere loop van de motor en een hoger verbruik maar kunnen ook voor grote motorschade zorgen zoals een gat in de zuiger.
Of zoals bij de direct ingespoten benzine motoren met lean burn technologie waar koolafzetting aan de kleppen een groot probleem geeft zoals bij de TSI motoren. Dit alles wordt met deze methode opgelost.


Werkwijze:
De brandstoftoevoer van de motor wordt afgesloten en wordt direct op een reinigingsapparaat aangesloten. De motor loopt daarna op een speciaal intensief geconcentreerd reinigingsmiddel. Deze reinigt bij de diesel motoren de injectoren en bij de direct ingespoten benzine motoren zelfs het gehele inlaattraject.

In de meeste gevallen zal na reiniging de motor weer een stuk rustiger lopen en een lager verbruik geven en meer pk's omdat de verstuivers weer optimaal vernevelen, dit zorgt voor een optimale verbranding.

Optioneel kan men de auto vooraf laten meten op pk's op onze dynobank en na het reinigen. Bijna alle auto's die meer dan 100.000km gelopen hebben geven aantoonbaar weer meer vermogen na het reinigen vermogensstijgingen van 10pk of meer zijn geen uitzondering. 



Injectorsproeibeeld,
Een vervuilde injector kan gaan stralen in plaats van te vernevelen het gevaar hierbij is dat door de hitte ontwikkeling op de zuiger een gat in de zuiger kan branden. een slecht sproeibeeld zorgt ook voor minder pk's, een hoger verbruik en een verhoogde uitstoot.


Direct ingespoten benzine motoren (vanaf ca. bouwjaar 2008),
Het probleem hierbij is de directe inspuiting zelf en het lean burn principe waardoor er vanzelf koolafzetting volgt. Gevolg is dat de benzine niet meer volledig verdampt in de cilinder en er dus meer afzetting volgt met verkeerde detonatie en alle gevolgen vandien. (onze methode is innovati


Voordeel,
Doordat de injectoren niet meer gedemonteerd hoeven te worden, bespaard men veel arbeidstijd en is er ook geen risico meer aanverbonden.
Injectoren kunnen namelijk extreem vast zitten, het gebeurd dan ook regelmatig dat hierdoor bij demontage de injector in de cilinderkop afbreekt of het schroefdraad beschadigd. Gevolg een nieuwe cilinderkop en pakking moet dan gemonteerd worden een zeer dure reparatie. Of zoals bij de TSI motoren de cilinderkop eraf moet om de kleppen te reinigen.


Klaar terwijl u wacht,
Het gehele traject duurt ca. 1 tot 1,5 uur. In de tussentijd kunt u plaats nemen in de wachtruimte koffie en thee is gratis. Vanuit de wachtruimte kunt u de werkplaats inkijken. 


Kosten,
De kosten zijn afhankelijk van het aantal cilinders van de motor ivm benodigde hoeveelheid reinigingsmiddel en benzine of diesel.


Prijzen voor de diesel motoren,

145,- euro  4 cilinder diesel160,- euro  5 cilinder diesel175,- euro  6 cilinder diesel200,- euro  8 cilinder diesel









Prijzen benzine motoren (alleen geschikt voor direct ingespoten systemen)

195,- 4 cilinder275,- 6 cilinder355,- 8 cilinder











Contact,
Tunex Automotive BV
Industrieterrein het Goor
Brede steeg 12
7041gv s-Heerenberg
Tel, 0314




Locatie: Gelderland - s-Heerenberg

Toegevoegd op 12 dagen geleden en vervalt op 19 May
Advertentie id: 731343
    [ ]     1155 bezoeken