Gerestaureerde en gemodificeerde ZX7R

4.900 EUR

Gerestaureerde en gemodificeerde ZX7R ZX-7R ZX7-R uit 1997 van een diehard liefhebber.

Zo'n 10 jaar in mijn bezit geweest en 4 jaar geleden tot op de laatste bout uit elkaar geweest en weer opgebouwd, flink verbeterd en alle zwakke punten van de 7 aangepakt.

De laatste 4 winters in de woonkamer gestaan en daarvan totaal maar 2 seizoenen op gereden en andere 2 seizoenen hele jaar binnen gestaan.
Na 1e restauratie tot de conclusie gekomen dat alles wat beweegt aan het frame gewoonweg belachelijk zwaar was.
Daarom en daarna al het mogelijke vervangen voor lichtere ZX10R goodies en een behoorlijke gewichtsbesparing als resultaat.
Tevens de standaard ECU vervangen voor een Ignitech met ZX7RR race mapping, welke individueel 4 coil sticks aanstuurt voor een veel betere fonk dan standaard setup.

Sinds ik een ZX10R rijd, houd ik geen tijd meer over voor deze trouwe 7, geen mancave... moest uit de woonkamer, dus tijd om een ander van te laten genieren.

Hierbij een opsomming:

- ca. 45.000km totaal
- kleppen gesteld tijdens restauratie
- uiteraard alle emissie rommel eraf
- Nieuwe Supersprox tandwiel set met nieuwe ketting
- ZX10R Gen2 wielen, achterbrug compleet met vering (zwaardere Ohlins veer, ik geloof 85nm)
- ZX10R Gen2 voorpoten (met zwaarede Ohlins veren + seal revisie)
- ZX10R Gen5 330mm remschijven voor
- ZX6R Nissin monoblocks (+revisie) met automatische ontluchting
- GSXR coil sticks
- carbon air ducts
- Akrapovic full raceline RVS met carbon einddemper
- Akrapovic carbon uitlaat steun
- K&N luchtfilter
- Carburateur tweejaarlijks volledig gereinigd + revisie + idle jets vervangen
- Ignitech ECU (programmeerbaar)
- Ignitech (up) quick shifter (programmeerbaar)
- schakel leds (programmeerbaar)
- frame poedercoat
- Lithium accu
- Aliexpress ZX10R dasch + GPRS sensor voor snelheid
- Oberon koppeling slave cylinder
- alle koppeling staal, frictie platen en torque springs vervangen
- race veren set in de koppeling
- slipperclutch enable, ca. 70%
- Koppeling korf gedemonteerd, dus dynamo ketting weer netjes op spanning gezet
- voor revisie en Ignitech met slechte ketting al 117pk op het achterwiel, heel veel middengebied en beetje top erbij gekregen door Ichnitech
- Chinese kappen, originele krijg je erbij
- alle vloeistoffen vervangen 2 jaar geleden en amper mee gereden
- Olie en filter worden nog vervangen (doe ik elk jaar als ik erop ga rijden dat seizoen)
- alles LED, GOED werkende knippers, geen rommel en snel knipperende bullshit
- LED in de koplampen, van extreem slecht naar extreem goede verlichting
- voorband -> 1 seizoen, achterband -> nieuw

Ik stop er even mee, stuur mij maar een bericht als je echt serieus geïnteresseerd bent. Denk niet dat ik haar voor een normale ZX7R prijs verkoop, dan verdoen we elkaars.

Locatie: Gelderland - Putten

Toegevoegd op 21 dagen geleden en vervalt op 4 June
Advertentie id: 1553681
    [ ]     55 bezoeken