Binnen Achmea stellen wij het klantbelang centraal. Dit betekent dat wij alleen producten en diensten aanbieden met toegevoegde waarde voor de klant op de lange termijn. Het is daarom belangrijk dat je in deze functie de belangen van de klant onderkent en zichtbaar afweegt ongeacht of je nu direct of indirect klantcontact hebt. Je geeft de klant wat hij/zij werkelijk nodig heeft en signaleert behoeften van klanten aan vernieuwingen van verzekeringsvoorwaarden en (nieuwe) producten, en signaleert afwijkingen van (interne) richtlijnen.
De afdeling Acceptatie & Polisbeheer op locatie Tilburg is een middelgrote afdeling van circa 60 medewerkers, onderverdeeld in 3 operationele teams.
De cultuur is informeel maar kenmerkt zich vooral door klantgericht en professioneel gedrag.
Functieomschrijving
Ben jij administratief vaardig en klantgericht? Dan is de functie van medewerker Acceptatie en Beheer een mooie uitdaging voor jou.
Als medewerker Acceptatie & Polisbeheer Schade Particulier ben je de poortwachter van de afdeling. Het werken in een contactcentrum omgeving is je passie. Daarnaast ben je in staat om te multitasken: Je raadpleegt diverse systemen en programma´s om de klantvraag goed en snel te beantwoorden en je verwerkt de polis of vraag ook administratief goed. Daarom start je met een interne opleiding.