Orig. NL. Suzuki GSX-R 750 2010 (L0) 25th anniversary 9500km

8.999 EUR

Geachte, beste,

Hierbij bied ik mijn origineel Nederlands geleverde ‘Suzuki GSX-R 750 2010 (L0) 25th anniversary model‘ met 9500 km aan.

Het model, dat niet door Suzuki zelf maar door de Nederlandse importeur werd samengesteld, is naast een 25th anniversary embleem op de kroonplaat voorzien van behoorlijk wat accessoires die de het sportieve karakter van de motor alleen maar onderstrepen. Zo is de motor voorzien van een Arrow einddemper die zelfs met gemonteerde dB killer – hoewel wel redelijk beschaafd – al een stuk sportiever klinkt. Daarnaast heeft de motor een getint ruitje en een uitgebreid carbon pakket met onder andere een carbon koppelings- en dynamodeksel en een tankpad.


Algemene informatie:

Modeljaar: 2010 (L0) 25th anniversary
Kenteken: MX-JH-57

Technische informatie:

Cilinder inhoud: 749 cm3
Cilinders: 4
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Koppel: 89 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 280 km/u
Motorcode: R745
Wielbasis: 140 cm
Banden: 3398 km oud
Tandwielen: in goede staat
Ketting: in goede staat

Gewichten:

Ledig gewicht: 185 kg
Gewicht rijklaar: 195 kg
Maximaal gewicht: 380 kg

Interieur:

Aantal zitplaatsen: 2

Opties en accessoires:

• 3 rijmodus standen:
- A (vol vermogen + agressieve gasrespons)
- B (vol vermogen, alleen rustige gasrespons)
Bij het starten van de motor, staat hij standaard op stand B (alleen zie je dit niet in je dashboard terug)
- C (vol vermogen, alleen een trage gasrespons. Dat kan fijn zijn als het bijvoorbeeld regent)

• Alarm klasse 1(startblokkering)
• Carbon pakket (koppelingsdeksel, dynamodeksel en tankpad)
• Donker kuip ruitje
• Stuurslot
• Duo zit (zacht)
• Duo zit cover (hard)
• Duo zit voetsteunen
• Afdekhoes (buiten, is wel een beetje gescheurd)
• Afdekhoes (binnen)
• Paddock stand
• Verstelbare voorrem handel
• Black Edition
• 2 originele contact sleutels
• Korte kentekenplaten houder
• Arrow uitlaat + decibel killer
• Origineel sleutel setje (zit onder het duo zitje)
• Verstelbare achtervering
• Originele stuurdemper
• Inklapbare spiegels(houders)

Onderhoud:

10-06-2011 / 1010km (Motoport Leek)
Kleine beurt:
Motorolie + oliefilter
Controle, spannen en smeren van je ketting
Alle slijtage onderdelen check + vloeistoffen + elektrische elementen check

12-03-2018 / 4362 km (Motoport Leek)
Grote beurt:
Motorolie + oliefilter
Bougies
Luchtfilter
Rem/koppelingvloeistof vervangen
Injectie synchroniseren en afgesteld
Klepspeling controle
Remklauwen check
Remblokken vervangen
Controleren ketting en tandwielen
Ketting spannen en smeren
Controleren diverse lagers (wiellagers, balhoofdlagers etc.)
Alles smeren (scharnierpunten, hendels etc.)
Koelvloeistof vervangen
Alle slijtage onderdelen check + elektrische elementen check

25-05-2021 / 6090 km (Motoport Leek)
Afleverbeurt* + nieuwe banden
• Alle slijtage onderdelen gecheckt + alle vloeistoffen check/vernieuwd (olie + filter, rem, koel en voorvork)

21-08-2021 / 6945 km (zelf onder toezicht van een ervaren monteur)
Motorolie + oliefilter
Alle slijtage onderdelen check + vloeistoffen + elektrische elementen check

15-03-2023 / 9155 km (De Boer Motoren)
Versnellingsbak
Motorolie + oliefilter
Luchtfilter
Gasket generator
Gasket clutch
Gasket Crankcase


Overige informatie:

Dit originele Nederlandse Suzuki GSX-R 750 2010 (L0) 25th anniversary model, is geleverd door Motoport aan de eerste eigenaar. De eerste eigenaar heeft de motor in bezit gehad van 24-03-2010 t/m 22-04-2021. In totaliteit, heeft de eerste eigenaar er maar 6090 km mee gereden. De reden hiervan is, is dat zijn vrouw was bevallen van hun eerste kindje en hij geen tijd had meer om veel km’s te maken. Hierdoor is de motor weer terug gekocht door Motoport Leek, waarvan ik hem weer gekocht heb. Op dit moment heb ik de motor ongeveer 2,5 jaar in bezit. Zoals je aan de km stand van 9500 kan zien, ben ik echt een mooi weer rijder geweest.

Belangrijke informatie:

De versnellingsbak heb ik op 15-03-2023 laten vervangen. Dit ivm dat ik hem niet meer soepel genoeg vond schakelen. Hij hoefde niet vervangen te worden, maar in mijn beleving wel.
De motor is altijd op temperatuur gereden (ongeveer 25 a 30 minuten) voordat die boven de 6000 rpm ging. Ook heeft de motor overdekt gestaan in een garage(box) en is er alleen 98 BP getankt.

Minpunten:

Helaas heeft de motor wel wat algemene gebruikers schade:

• Krassen op carbon koppelingsdeksel
• Krassen op achterkappen zijkant
• krassen op de kuip

Wat krijg je erbij:

• Volle tank brandstof (98 BP)
• Duo zit (zacht)
• Duo zit cover
• Afdekhoes (buiten, wel een beetje gescheurd)
• Afdekhoes (binnen)
• Paddock stand
• Kettingwax
• Facturen (onderhoud na aanschaf)
• 2 originele contactsleutels

Reden verkoop*:

Ik heb een ander soort motorvoertuig op het oog met een ander soort funfactor.

• De motor staat zeer zeker niet in de weg!

Prijs is onderhandelbaar.


Mvg,

Locatie: Zuid-Holland - Zoetermeer

Toegevoegd op 14 dagen geleden en vervalt op 17 May
Advertentie id: 1662175
    [ ]     44 bezoeken