Verstuivers testen, reinigen Diesel motor problemen.

0 EUR

Onze specialiteit : Diesel problemen, reparatie van motoren, cilinderkoppen en versnellingsbakken van alle merken.
Common Rail verstuivers testen en reinigen. Roetfilters reinigen.
 

Wij beschikken over een modern uitgeruste werkplaats.
 
Met onze computer gestuurde Carbon-Zapp Diesel Tech CRU.2 tester kunnen wij onder alle denkbare omstandigheden een verstuiver testen.
Deze tester beschikt over voorgeprogrammeerde testprogramma's die regelmatig geüpdatet worden.
Wij kunnen een verstuiver testen en van de resultaten een uitdraai maken.
Ook kunnen wij specifiek testen. Zowel druk (tot 2200bar) , aanstuurtijden multi shot tot 9 inspuitingen als frequenties zijn op de tester instelbaar. Doet een probleem zich onder specifieke omstandigheden voor, dan is het mogelijk die omstandigheden na te bootsen en in het testprogramma op te nemen.


Je kunt bij vermoedelijke klachten natuurlijk zomaar alle verstuivers vervangen, wat heel kostbaar is. Het is financieel meer verantwoord en je hebt vaak een betere diagnose als je de verstuivers laat testen. In sommige gevallen lost een (deel) revisie van een verstuiver het probleem al op. De inspuithoeveelheid van een verstuiver moet namelijk binnen bepaalde grenzen vallen. Wanneer alle verstuivers binnen deze grenzen vallen kan de regeleenheid de onderlinge verschillen corrigeren. Heeft de auto echter een bepaald aantal kilometers achter de rug dan kun je er natuurlijk altijd voor kiezen de verstuivers allemaal te laten reviseren of zogenaamde ruil verstuivers plaatsen.

Wij leveren ook nieuwe en gereviseerde verstuivers.



Leenauto beschikbaar gedurende reparatie.

Motorenrevisie

Ook van een versleten motorblok kunnen wij weer een soepel draaiende motor maken.
Cilinders en zuigers kunnen worden opgeboord zodat grotere zuigers kunnen worden gemonteerd. Uitgesleten cilinders kunnen weer op maat worden gemaakt door het plaatsen van een cilinderbus, die met een krimppassing in het blok wordt gemonteerd. De motor presteert weer als nieuw.

Cilinderkop revisie

Onder het reviseren van cilinderkoppen valt het opnieuw bewerken of vervangen van versleten of beschadigde onderdelen. Deze kunnen dan opnieuw op elkaar afgesteld worden zodat de cilinderkop weer als nieuw functioneert.

Verder kunnen cilinderkoppen worden aangepast op LPG of loodvrije benzine. Dit door de zetels te vervangen met zetels van een hoogwaardiger materiaal. Als de cilinderkop geen losse zetels bevat wordt de kop uitgekorterd zodat er wel zetels kunnen worden gemonteerd. Als er twijfel bestaat of een cilinderkop (of motorblok) gescheurd is kan deze worden afgeperst op een afpersbak. Deze bootst de bedrijfsomstandigheden in een draaiende motor na, waarbij eventuele scheuren zichtbaar worden.

Wij leveren ook losse cilinderkopppen, vandaag besteld morgen in huis!


Motorblok revisie / MOTORSCHADE

Als een motorblok is of motorschade heeft versleten, d.w.z. cilinders en zuigers, dan kan deze worden opgeboord naar een overmaat. Er worden dan grotere zuigers gemonteerd, hiervoor moet de cilinderwand worden opgeboord en daarna op de juiste maat worden gehoond. Als een cilinder te ver is uitgesleten of beschadigd is voor een overmaat dan kan hemotorblok worden voorzien van een cilinderbus. Deze wordt dan met een krimppassing in het blok gekotterd en gemonteerd, waarna deze weer wordt be werkt voor de juiste maatvoering. Heeft uw auto motorschade, motor stuk, ben dan snel voor een vrijblijvende offerte!


MVG,

WOUDA ASSENDELFT
Industrieweg 9a
1566 JN ASSENDELFT

075




Locatie: Noord-Holland - Assendelft

Toegevoegd op 1 dag geleden en vervalt op 3 June
Advertentie id: 257190
    [ ]     338 bezoeken